Kecederaan Anwar Hanya Lakonan Semata??? Beliau Tidak Ditahan???





Ketua Polis Negara Tan Sri Ismail Omar menafikan dakwaan Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim tercedera dalam perhimpunan BERSIH hari ini.

"Dia tak ada di Pudu. Di situ saja ada gas pemedih mata. Itu tidak benar," katanya ketika ditanya sama ada Anwar tercedera.

Ismail juga menjelaskan Anwar tidak ditahan polis. Ismail mengesahkan sebanyak 1,401 orang ditahan, termasuk beberapa "ketua kumpulan".

Mereka antaranya Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang, timbalannya Mohamad Sabu, dua naib presiden, Datuk Mahfuz Omar dan Salahudin Ayub.

Anwar kantoi lagi??? Tapi apa dia nak hairan.... Penyokong-penyokong PR semuanya samaada buta, jahil, bangang belaka ataupun bagi mereka "matlamat menghalalkan cara", pendekatan ala Yahudi, menipu bagi mereka "wajib" asalkan kerajaan BN dapat ditumbangkan.

Apa lagi apabila puak-puak pakai serban PAS sanggup mengeluarkan fatwa-fatwa yang menghalalkan penipuan dan pembohongan mereka.

Mungkin kerana "Malu" pemimpin-pemimpin lain ditahan polis, sebaliknya beliau tidak, maka Anwar sengaja berpura-pura cedera agar boleh mengaku dirinya juga telah ditahan polis ?



1 comment:

  1. Anonymous9/7/11

    Orang pas dengor jugak orang2 alim berbicara,.. kurang2 aderlah ilmu nok tuju akhirat,... Ning masalah dok dengor2 orang2 yang telah termaktub kitab2 sahih orang2 munafik dan fasik dan hala tuju entah kemana... SESAL DULU ATAS DUNIA TAK RUGI.... Percaya kepada orang2 fasik dan munafik tanggung rugi besar di alam akhirat kelak... INSAFLAH WAHAI TEMAN

    ReplyDelete