Berkat Mukjizat Nik Aziz! Shuhardi Mati Hidup Kembali !


Ketika isu Perhimpunan BERSIH 2.0 tempoh hari, kita dikejutkan dengan berita kematian Allahyarham Baharudin yang meninggal kerana sakit jantung. Kemudian kematian tersebut telah diperbesarkan isunya sehingga pihak polis dituduh sebagai punca kematian.

Namun kini, segalanya terbongkar apabila polis telah mengenal pasti lelaki yang didakwa sebagai Baharuddin Ahmad rupa-rupanya adalah Shuhardi Md. Isa. Beliau kini boleh kita gelar sebagai seorang pelakon terkenal, sehingga boleh mengalahkan zizan raja lawak !

Shuhardi Md. Isa, lelaki yang digambarkan sesak nafas dan beberapa kali pengsan ketika perhimpunan haram Bersih 2 berlangsung, kini masih dicari polis. Dikhabarkan bahawa kini dia sedang menyembunyikan diri daripada pihak polis.


Inilah kehebatan ahli-ahli penyokong pembangkang. Mereka telah dirahmati dengan kehebatan mukjizat daripada para pemimpin ulama terkenal seperti Nik Aziz dan juga Ulama terbaru, Mat Sabu! Kini para penyokong PAS terutamanya tidak perlu lagi takut mati, kerana pasti mereka akan dihidupkan semula! Bukan dibangkitkan di padang mashar...tetapi dibangkitkan semula di Kelantan! Negeri Serambi Mekah !!

Mana lagi kau nak lari Shuhardi...itu hari kau jemput polis untuk datang berjumpa kau...tapi bila nak jumpa kau lari pula!...kaki kelentong je lebih....

No comments:

Post a Comment