PAS Buta Pun Salah UMNO ??


Pengikut-pengikut buta PAS ini nampaknya lebih suka pertahankan Kristian & gereja daripada kesucian agama Islam . Mereka jelas dibutakan dengan pelbagai cerita hinggakan tidak percaya kepada kebenaran .
Adakah mereka ini betul-betul bangang atau buat-buat bangang bila mana tidak faham ke serbuan JAIS ke situ telah menjumpai pelbagai bukti seperti dalam kenyataan Dr Hassan Ali .

Tetapi nampaknya mereka salahkan UMNO juga disebalik kontroversi isu ini . Mereka sendiri memerintah kerajaan negeri , tapi bila timbul isu semua disalahkan juga kepada UMNO ..

JAIS di bawah siapa ?? Ia bukan di bawah JAKIM atau Jamil Khir tetapi kerajaan Pakatan Rakyat sendiri iaitu Exco Hassan Ali .

Jadi , di mana terbabitnya parti UMNO dalam menentukan samada serbuan ke atas gereja perlu atau tak?

Inilah taktik lapuk PAS dalam usaha untuk menyelamatkan tengkuk mereka sendiri. Tindakan ini tidak ubah seperti tindakan Anwar Ibrahim yang juga seringkali menyalahkan UMNO apabila perangai buruknya disebarkan luas di media.

Dimana salahnya UMNO apabila serbuan tersebut dibuat? Bila masa pula ada ahli UMNO yang terlibat ketika itu?

PAS kini diibaratkan seperti kancil yang berada diantara 2 gajah yang besar. DAP dan PKR. Kini rakyat sedar bahawa PAS tiada lagi suara di dalam Pakatan Rakyat. PAS ketika ini hanyalah boneka mainan DAP dan PKR sahaja.

TAKBIR !!!!!

No comments:

Post a Comment