Nik Aziz Layan Video Lucah !





Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat menyifatkan perbuatan menayangkan rakaman video seks yang dikatakan membabitkan seorang pemimpin pembangkang bersama seorang pelacur warga China di sebuah hotel kepada pihak media sebagai perbuatan tidak bermoral.
Nik Aziz berkata, pemimpin atau tokoh yang mempunyai gelaran sepatutnya menunjukkan tauladan yang baik, bukan mempamerkan keaiban orang lain.
“Mereka ini diberikan gelaran sedemikian rupa dengan harapan boleh membimbing rakyat, tapi apa yang berlaku adalah ­sebaliknya.
“Kalau pemimpin sanggup buat macam ini, rakyat apa lagi. Seks ini benda yang aib tetapi tiba-tiba ia dipertontonkan kepada umum, macam tak ada ­agama,” katanya.
Pelik betul la Tuan Guru ni..sepatutnya orang yang dalam video lucah itu yang dikritik, tetapi orang yang membongkar kegiatan tak bermoral itu yang dikritiknya. Tuan Guru ni memang dah bermasalah, fikiran dah tak rasional lagi. Adalah bijak kalau Tuan Guru Nik ni berundur je daripada politik.
Nampak sangat berat sebelahnya. Anwar yang liwat, Anwar yang main Pelacur, Kerajaan yang dipersalahkan. Tak ke pelik? Adil ke tu?
Kalau betul la Kerajaan ni kejam sampai nak reka video untuk gulingkan Anwar, kenapa video Tuan Guru Nik tak ada sekali. Rasanya lagi berkesan kalau buat macam tu kan?

Tapi rasanya yang ni pun memang tulen kan Pak Nik?

Publish Post







No comments:

Post a Comment