Hebat! Mat Sabu dan Nik Aziz Ajar Sumbang Mahram!


Apakah realiti sebenar Negeri Kelantan. Jika Nik Aziz menggelarnya sebagai Serambi Mekah, sudah pasti Kelantan merupakan negeri yang bersih dan suci, sesuai bagi menjadi negeri kediaman umat Islam di Malaysia.

Kelantan juga tidak mempunyai banyak Masjid berbanding negeri lain. Alasannya? kerana adalah lebih baik untuk memenuhkan satu Masjid daripada tiada langsung yang datang menunaikan solat berjemaah. Hebat sekali Kelantan!

Kuliah agama oleh Nik Aziz sentiasa menjadi perhatian warga Kelantan. Banyak ilmu yang mereka dapat daripada kuliah-kuliah tersebut.

Tapi apa sebenarnya yang dipelajari mereka? Kini dengan bantuan seorang Penzina yang telah diangkat menjadi pemimpin ke dua Parti PAS, kuliah-kuliah agama semakin diminati oleh warga Kelantan. Apa yang boleh dipelajari dari seorang Penzina ini?

SUMBANG MAHRAM !!!

Di Kota Bahru, seorang lelaki telah dikenakan hukuman penjara dan denda kerana telah melakukan perbuatan sumbang mahram bersama anak perempuannya yang kini berusia 25 tahun. Mereka telah tinggal bersama malah hasil daripada hubungan terlarang itu, mereka mempunyai 3 orang anak!. Setelah bertahun-tahun hidup bergelumang dengan dosa, akhirnya mereka telah berjaya ditahan oleh anggota penguatkuasa agama Tumpat.

Pelik...Kelantan kan negeri kuat agamanya. Apa yang rakyat alim ulama mereka buat selama ini? perkara serius begini pun tidak dapat mereka halang dengan segera. Adakah kerana faktor leka? Lalai? atau tidak peduli?

Ajaran apakah yang rakyat Kelantan terima selama ini? Apakah yang bakal berlaku kelak apabila kini mereka telah bertuankan seorang Penzina?

No comments:

Post a Comment