Zuraida Kamaruddin : Apabila Ayam Betina Mulai Kecoh !


Siapa Zuraida Kamaruddin kepada Negara Kita? Apa yang Zuraida Kamaruddin ini dah lakukan untuk Negara Kita? Apa jasa dan bakti Zuraida Kamaruddin pada rakyat?

Hebat sangat ke Si Zuraida ni sampai berani nak mengugut Datuk Seri Najib Tun Razak, Perdana Menteri Malaysia!

Dalam Harakah Daily hari ini, si Zuraida ni dah mengugut Datuk Seri Najib Tun Razak. Katanya, Najib tidak seharusnya mencabar PKR Selangor dalam ucapan beliau kepada UMNO Selangor untuk bangkit menentang PKR dan merampas kembali Selangor dari tangan PR.

Ayam betina ni dah kecut kot..dah mula takut. Itu baru PM kita gertak sikit, dah goyang. Macam mana nak mentadbir kalau baru kena gertak dah menggigil Zuraida oi! Jika dilihat semula jasa Zuraida ni pada rakyat hanyalah usaha dia untuk mempertahankan si Al Juburi Ulama Baru PAS dalam isu Liwat dan Video Seks. Sibuk dicanangnya di Selangor, Barisan Nasional menabur fitnah! Jangan Percaya Kerajaan yang memfitnah Anwar! Tiada bukti kukuh kononnya!

Tapi bila ingat kembali, si Zuraida ni juga yang berkokok terdahulu ketika DS Rais kononnya merogol pembantu rumahnya. Pelik juga, si pembantu rumah menafikan sekeras-kerasnya, tapi si Zuraida ni yang lebih. Macam dia yang kena rogol pula!

Ada bukti ke masa DS Rais tu? Ada Video ke yang keluar kat internet? Ada saksi ke? Ada ke CCTV tunjuk DS Rais merogol masa itu? Jawapannya tidak ada!

Dah tu Bukan fitnah namanya? Apa kes Si Zuraida ni nak cerita pasal fitnah sedangkan dia sendiri pun memfitnah? Elok sangatlah rakyat Selangor sedar akan kredibiliti si Zuraida ni..Tak layak nak jadi barisan pemimpin pun.

Harap rakyat Selangor menolak Pakatan Rakyat dan kembali ke Barisan Nasional yang lebih berpengalaman dalam pentadbiran.

1 comment:

  1. Putera Dato Aziz9/5/11

    Bertelur lah tu sebab tu kecoh keliling kampong tu...Bertelur dihujung tanduk ...

    ReplyDelete