Fitnah Anwar dikira Qazaf. Fitnah Najib ?


Bukan main lagi para-para Ulama PAS bila memberi komen mengenai isu Datuk Seri Najib dan Isterinya mengenai Isu Atlantuya. Dicanang hebat oleh Hadi Awang, Nik Aziz dan pengikut-pengikut taksub mereka setiap kali pilihan raya diadakan. Di ceramah-ceramah PAS mahupun PR, habis segala hadis dan fatwa oleh para Ulama ini diutarakan demi menguatkan isi-isi ceramah mereka. Maka si pengikut setia yang dibutakan dengan segala hadis dan fatwa ini hanya mengikut Ulama-ulama palsu ini, mereka hanya angguk kepala tanda setuju.

Eh..bila kes Liwat dan Video Anwar Ibrahim timbul, si badut-badut PAS inilah yang menampilkan diri mereka terlebih dahulu, takpe kata Nik Aziz, kita terus ke Saf Depan sekali..baru orang lain nampak..

Kerajaan buat fitnah ! Mana ada saksi ? Bukti video tak boleh jadi bukti sahih! Tak ada saksi maka Kerajaan jatuh hukum Qazaf !

Eh..sedar pula yang bila tiada saksi boleh jatuh hukum Qazaf. Dah tu yang dok gi tuduh Datuk Seri Najib itu apa hal pula? ada saksi ke nampak? Ada ke Hadi Awang nampak? Ada ke Nik Aziz tu tengok dengan mata kepala dia sendiri? ada 4 orang saksi ke?

Kalau tak ada bukti maka bukan ke badut-badut PAS ni boleh dikenakan hukum Qazaf juga?

Apa cerita Tuan Guru? mana pergi hadis dan fatwa mengenai fitnah ini? Sebagai kononnya Ulama, seharusnya Tuan Guru berlaku adil bukan? mengapa tak pertahankan Datuk Seri Najib? Fitnah tu Tuan Guru...Harus ditentang habis-habisan...
Ke Fitnah dalam PAS dikira Halal pula? Tidak apa...Fitnah yang dilemparkan kepada musuh politik PAS adalah dibolehkan. Tak gitu Tuan Guru??

No comments:

Post a Comment