Petunjuk Dah Diberi Dengan Jelas. Jangan Tak Percaya Pula !


Beribu-ribu penyokong PAS bersama-sama barisan Ulama PAS dan juga Peliwat Halal PAS Anwar Ibrahim berkumpul untuk melakukan solat hajat meminta petunjuk dan hidayah daripada Allah SWT untuk memberkati perjuangan mereka yang kononnya memperjuangkan Agama Islam.

Maka turunlah Ulama Nik Aziz dan Hadi Awang bersama-sama si Peliwat Halal Anwar Ibrahim menunaikan solat hajat tersebut dengan harapan Parti Pakatan Rakyat mendapat kemenangan dalam Pilihan Raya di Sarawak.

Ternyata Allah SWT Maha Berkuasa, Maha Adil dan Maha Mengasihani. Allah SWT lebih mengetahui apa yang terbaik untuk hambanya. PAS yang kononnya memperjuangkan Islam tidak mendapat kemenangan di Sarawak mahupun 1 kerusi. Anwar Ibrahim pula, lebih awal melarikan diri ke negara Eropah kerana sudah tahu akan keputusan yang bakal diterima.

Jika benar PAS diberkati oleh Allah SWT, mengapa sehingga kini hanya kekalahan yang diterima mereka. Malah kekalahan yang teruk. Mungkin kerana Allah SWT murka dengan tindakan PAS yang menyebelahi si Penzina dan Peliwat itu? Mungkin kerana Allah SWT lebih mengetahui bahawa hambanya bakal menerima musibah yang lebih besar sekiranya mereka diketuai oleh si Penzina dan Peliwat ?

Para penyokong PAS tetap buta hati. Dibohongi oleh Ulama mereka dengan segala hadis dan fatwa yang kononnya berlandaskan Islam. Tetapi pada hakikatnya, tindakan mereka jelas menyimpang daripada ajaran Agama Islam yang sebenar. Apa lagi tanda yang perlu ditunjukkan kepada golongan buta hati ini? Petunjuk telah diberikan oleh Allah SWT. Dari satu ke satu pendedahan terhadap si Peliwat dan Penzina telah didedahkan. Tetapi mereka tetap buta.

Semoga Allah SWT memberi hidayah kepada golongan ini agar tidak terus menerus sesat dengan pembohongan PAS dan Parti Pakatan Rakyat. Amin...

No comments:

Post a Comment